Sabtu, 23 November 2013

FIRMAX-3



RM150 


FIRMAX-3 ADALAH KRIM AJAIB PELBAGAI GUNA BAGI MENYELESAIKAN MASALAH BERKAITAN HORMON.


HANYA SAPU SEDIKIT KRIM DI NADI ANDA, PERUBAHAN TERUS DAPAT DILIHAT DALAM BEBERAPA MINIT. DIJAMIN BERKESAN. PRODUK INI MENDAPAT TARAF GMP DAN PERSIJILAN HALAL JAKIM..



Sebab dengan Firmax-3, hanya secalit di nadi, mampu menunjukkan kesan dalam beberapa minit sahaja. Yerr... bukan magik, bukan fakta menipu!!! Ianya benar2 bertindak dengan jelas setelah beberapa minit. Ini kerana .....



KRIM *Firmax-3* yang diperbuat dari bahan2 semulajadi ( tumbuhan dan herbal asli) diproses dengan mengunakan teknik nano terkini, Firmax- 3 membantu mengembalikan keanjalan kulit wajah serta menaikkan seri wajah. Berupaya membantu menghilangkan jeragat dan lingkaran di bawah mata serta menghilangkan dagu yang berlapis. 



*Firmax-3* mengunakan bahan-bahan extract seperti kigelia africana,apple stem yang terbukti nyata berkesan yang tidak membawa kesan sampingan. Lihat lah faktor2 kebaikan yang terdapat pada krim *Firmax-3* :



*Mengimbangi hormon badan

*Menegang dan menaikkan Payudara

*Menambah kadar metabolisma
*Mengurangkan dagu dua
*Mengurangkan bawah lengan yang kendur
*Menegangkan perut, membentuk pinggang
*Menghilangkan sintom menopause
*Mengurangkan kedut
*Mengurangkan stress dan sakit kepala
*Mengawal hormon thyroxin
*Menambah seri pada muka dan badan keseluruhan
*Membentuk paha dan punggung yang cantik
*Menghilangkan sakit gigi
*Menghilangkan keletihan
*Masalah hubungan sex


Cara Penggunaan FIRMAX-3 - Sapu pada nadi di tangan. 

Untuk bahagian yang memerlukan, boleh disapu krim Firmax-3,

mengarah ke atas untuk kesan yg lebih berkesan. 

Bawah Lengan.

Untuk lengan yang lebih tegang

sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.

Leher. 

Untuk kesan leher dan muka yang lebih licin dan tegang , sapukan kearah keatas. 


Abdomen.

Sapukan FIRMAX-3 pada abdomen

untuk menghilangkan ketidak 
selesaan haid dan menegangkan perut.


Belakang Paha.

Untuk peha yang lebih 

tegang, sapukan FIRMAX-3 
arah ke atas pada belakang paha 


Payudara.

Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.



SENANG KAN....??? ANDA PUN BOLEH CUBA...

sekali calit, dah nampak kesan dia..... Magik tu...



-tidak sesuai utk ibu mengandung & ibu yang menyusu



berkesan juga untuk masalah fibroid
Masalah Fibroid Dan Hormon Wanita

FIBRIOD

Fibriod adalah sejenis ketumbuhan yg berasal dari tisu rahim .Apabila ia membesar ,fibroid boleh memberikan pelbagai masalah kepada wanita ,seperti menghimpit pundi kencing ,haid yg banyak ,sakit semasa haid dan sakit semasa bersama dan sebagainya .Ia tumbuh sehingga sebesar biji bola tapi ia bukan sejenis kanser .
Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibroid ini sering berlaku dikalangan wanita yg tidak berkahwin atau lambat berkahwin dan juga yg berkahwin tetapi sukar mengandung dan beranak .Sering dijumpai fibroid dikalangan wanita yg mengalami masalah ketidaksuburan atau kemandulan .Disamping ketumbuhan fibroid mereka juga menghidap penyakit endometriosis ,iaitu sejenis penyakit dimana darah kotor melimpah kebelakng rahim menyebabkan berbagai-bagai masalah pada saluran peranakan ,kilang telur dan persekitaran rahim .

FIBRIOD AKIBAT KETIDAKSEIMBANGAN HORMON

Ada yg mengatakan bahawa ketumbuhan fibriod adalah akibat daripada ketidakseimbangan dalam hormon wanita .Perlu diberitahu disini bahawa wanita mempunyai dua jenis hormon iaitu estrogen dan progestron. Biasanya estrogen meningkat naik sejurus haid dan paras progestron pula meningkat selepas telur dikeluarkan, iaitu dua minggu selepas keluar haid sehingga tempoh haid akan datang.Oleh itu ,keadaan yg tidak seimbang ,khususnya jika berlaku terlalu banyak estrogen dan tidak mencukupi progestron dalam badan seseorang ,boleh menimbulkan berbagai-bagai masalah seperti pendarahan yg tidak tentu masa ,ketumbuhan fibroid pada rahim serta keadaan ketidaksuburan atau kemandulan .

APAKAH GEJALA-GEJALA FIBROID

kebanyakan wanita tidak mengetahui mereka mempunyai fibroid kerana ia jarang memberika masalah tetapi sekiranya ia terlalu besar dan berada pada ruang saluran ,pesakit akan mengalami :
. Sakit semasa haid ( segugut )
. Sakit belakang
. Haid yang banyak
. Sembelit
. Kencing yang kerap
. keguguran yang kerap
. Sukar mengandung

FIBROID DIRAWAT SECARA PEMBEDAHAN

Sekiranya anda memang memerlukan rawatan terdapat dua jenis pembedahan yang disarankan ,Satu dinamakan myomectomy dimana ketumbuhan itu sahaja akan dibedah dan dibuang oleh doktor .Manakala hysterectomy pula adalah pembedahan membuang kesemua rahim dan selalunya dibuat kepada wanita yang hampir mencapai usia menopos dan mereka yang tidak lagi mahukan anak .

KEJELITAAN DIPENGARUHI OLEH HORMON

Kejelitaan dan fungsi seksual lebih dipengaruhi hormon estrogen yg dikeluarkan oleh kilang ovari .Biasanya dlm pembedahan hysterektomi ,kedua-dua kilang ovari akan dikekalkan ,walaupun wanita itu telah melebihi umur 40 thn ,kerana kilang ini penting bagi mengekalkan kejelitaan ,sifat-sifat kewanitaan dan juga melindungi
kesihatan wanita tersebut .

P/S FIRMAX3 adalah penemuan terbaru dalam dalam dunia kecantikan dan bio-perubatan yg dapat membantu penstabilan hormon dan dapat mencegah penyakit berkaitan hormon seperti fibroid ,haid tak teratur ,segugut ,masalah seksual ,cyst dan berkaitan masalah kesuburan serta masalah mendapatkan cahaya mata .Dengan sedikit sapuan dinadi tangan dan sapu diari-ari dibawah perut terbukti berkesan dalam merawat masalah dalaman wanita .kaedah terapi hormon dapat membantu wanita mengekalkan kejelitaan dan kesihatan

untuk kuruskan badan

Tips diet 7-Hari
Sudah menjadi kebiasaan ketika berada dalam keadaan tertekan, nafsu makan semakin menjadi-jadi sehinggakan ada yang tidak boleh mengawal. Semakin anda stress, semakin bertambahlah keinginan anda untuk mengunyah.
Oleh itu, kami ingin kongsikan tips diet tujuh hari yang boleh anda lakukan sepanjang minggu secara berterusan untuk mendapatkan berat badan yang diingini.
Hari Pertama
Makan semua jenis buah kecuali pisang. Untuk minuman pula, minumlah minuman yang sihat dan semulajadi. Elakkan dari minuman berkarbonat atau yang mengandungi kandungan gula yang tinggi. Jus tembikai rendah kalori ialah pilihan paling tepat, oleh itu pastikan anda kerap mengambilnya. Selain itu, anda disarankan untuk mengambil sup dalam pemakanan anda.
Hari Kedua
Makan semua jenis sayuran yang baik kecuali kacang pes dan jagung. Anda tidak dibenarkan memakan kacang panggang dan yang seumpama dengannya. Makan sehingga anda sendiri puas dengan rasa sayur itu dan makanlah sebanyak mana sup yang kamu mahu. Pada sebelah malam pula, makan kentang putar dalam hidangan besar. Gantikan mentega dan mayones dengan sedikit garam dan lada hitam sebagai perasa.
Hari Ketiga
Gabungkan menu hari pertama dan kedua. Tetapi anda tidak perlu memakan kentang putar untuk hari ketiga ini. Jika anda betul-betul mengamalkan diet ini, anda sebenarnya sudah berjaya menurunkan berat antara dua hingga tiga kilogram.
Hari Keempat
Makanlah pisang dan minum susu rendah lemak. Sebaiknya ambil tiga biji pisang dan minum susu sebanyak mana yang anda mampu. Hari ini ialah hari yang sukar dalam pusingan diet tetapi anda harus kekal berdisiplin demi menurunkan lebih banyak lagi kilogram. Anda juga tidak boleh lupa mengambil sup dalam hidangan.
Hari Kelima
Anda dibenarkan untuk memakan daging putih (ikan atau ayam) yang berjumlah antara 300 hingga 600 gram, selain memakan 6 biji tomato segar. Tomato sebenarnya membantu mencernakan protein dari mencuci pembinaan asid urik. Pengambilan sup sudah memadai jika diambil sekali sahaja.
Hari Keenam
Anda dibenarkan memakan daging bersama sayur. Makanlah apa saja jenis stik kerana ia baik untuk kandungan jantung. Tetapi, jangan makan kentang putar. Sebaiknya, tumpukan pada sayuran berdaun. Sup tetap menjadi pilihan untuk melengkapkan menu anda.
Hari Ketujuh
Makanlah nasi menggunakan beras perang. Lengkapkannya dengan jus buah-buahan kurang manis dan sayur-sayuran. Anda masih lagi disarankan untuk mengambil sup, sekurang-kurangnya sekali sehari.
p/s: Dan jangan lupa gunakan krim Firmax-3 dan minuman kolagen apple stemcell Soulmax-3 untuk kesan yang lebih optimum



testimoni

retis pun gune taw....



NAK LEBIH TESTIMONI




TUNGGU APE LAGIK!!!


SMS/WATSAP SKUNK 0179331908



BERBALOI-BALOIII

Tiada ulasan:

Catat Ulasan