Khamis, 21 Jun 2012

BIO EVER-NANO CREAM


KRIM YANG SANGAT~SANGAT AJAIB.
BERMINAT BLEH PM SY




 Bio Ever Nano Cream menggunakan sistem bio teknologi utk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano spt Pegaga (Centella Asiatica), Wild Yam (Dioscorea Villosa) dan Kacang Soya (Glycine Soja) secara terus ke dalam darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Saiz liposom yg kecil boleh menghantar & membebaskan rumusan aktif yg diperlukan dgn tepat ke dlm badan. Pegaga menggalakkan penyembuhan luka & merangsang sintesis kolagen. Wild Yam & Kacang Soya pula mengandungi rumusan yang boleh mengaktifkan hormon tumbuh-tumbuhan yang mirip dgn aktiviti hormon badan.

~SINGKAP RAHSIA 1.MENEGANG 2.MENGANJAL 3.MENGETAT~UNTUK 1. KESIHATAN 2.KECANTIKAN ANDA 3.KEINTIMAN ANDA SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA- KEAJAIBAN DALAM MASA 10 MINIT ~ APER TUNGGU LAGI...ORG LAIN DAH CANTIK KITE BILA LAGIK...~~~ SO GRAB IT'S NOW!!!~ JANGAN PERCAYA DULU!!JOM CUBA DAN SERTAI CABARAN KESAN PENEGANGAN DLM MASA 5-10 MINIT .

MAKEOVER PERCUMA DLM KAW KTRG SAHAJA.


Fungsi Bio~Ever Untuk Kesimbangan HormonMasalah yang berpunca daripada ketidakseimbangan hormon ini sebenarnya boleh diatasi. Antaranya dengan menggunakan bahan yang dapat membantu tubuh merangsangkan keseimbangan hormon. Bio~Ever mempunyai rumusan yang dapat menyeimbangkan hormon anda. Jadi, gunakanlah Bio~Ever untuk membantu tubuh anda mencapai keseimbangan hormon kerana anda boleh mengembalikan kesihatan dan kecantikan yang optima apabila hormon di dalam tubuh anda seimbang.Kenapa hormon penting untuk Kesihatan & Kecantikan?Setiap insan perlu mengamalkan pemakan seimbang bagi memastikan tahap kesihatan badan dalam keadaan yang baik. Pada masa yang sama, kesimbangan hormon tubuh badan perlu dititik beratkan kerana hormon merupakan sejenis bahan kimia yang mengawal segala aktiviti tubuh badan.Akibat Hormon Yang Tidak Seimbang.Antara perubahan ketara akibat hormon yang berkurangan atau tidak seimbang ini ialaha perubahan dari segi:ü Berat badan atau bentuk badanü Daya ingatan menjadi lemahü Berkurangan tenagaü Rambut gugur dan tidak bermayaü Penyakit dan berbagai-bagai lagi masalah kesihatan yang timbul .




Di antara fungsi-fungsi hormon adalah seperti berikut:-


Ø Penting di dalam kesihatan kulit, menjadikan kulit lebih tegang, anjal licin dan cerah berseri
Ø Menyerlahkan keremajaan dari usia sebenar
Ø Membuatkan lelaki “LELAKI” dan wanita “WANITA”
Ø Meningkatkan prestasi seksual, “kelakian” dan kesuburan
Ø Mengawal kitaran haid, penting sewaktu hamil dan kelahiran
Ø Mengawal atur degupan jantung dan pernafasan
Ø Membuatkan anda tidur nyenyak di waktu malam
Ø Membina tulang, memelihara otot dan melancarkan fungis sendi
Ø Mengawal tekanan, mengelakkan keletihan, mengurangkan kerisauan dan mengawal kemurungan.



BERMINAT LEH KOL TINI EK/WHATSAP 0179331908 ATAU PM KAT
 FB CHUMI CHUMI PINKISHBEAUTY ANDA AKAN DILAYAN SELAJU ROKET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan